اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس در پیگیری بسیاری از سوژه‌ها پیشتاز و الگو است

معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: خبرگزاری فارس توانسته خطشکن بوده و در پیگیری بسیاری از سوژه‌ها پیشتاز و الگو باشد و جسارت سایر رسانه‌ها را برای پرداختن به موضوعات مختلف برانگیزد.

خبرگزاری فارس در پیگیری بسیاری از سوژه‌ها پیشتاز و الگو است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرهنگ علی رحیمی معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کسب رتبه مدیر برتر در بخش مدیریت بحران، نشان از اشراف بسیار خوب تیم رسانه‌ای خبرگزاری فارس سیستان و بلوچستان به ویژه در مسائل مهم استان دارد.

وی با بیان اینکه کسب این رتبه نشان از تلاش‌ها و مدیریت شبانه روزیست، گفت: در شرایط رقابت رسانه‌ای که در این برهه شاهد هستیم، خبرگزاری فارس توانسته خطشکن بوده و در پیگیری بسیاری از سوژه‌ها پیشتاز و الگو باشد و جسارت سایر رسانه‌ها را برای پرداختن به موضوعات مختلف برانگیزد.

معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: سرعت در انتشار اخبار، پویایی و دقت در انعکاس اخبار  مختلف به ویژه در حوزه انتظامی از ویژگی‌های بارز خبرگزاری فارس است.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: شفاف سازی به موقع، هدایت افکار عمومی، جلوگیری از سم پاشی‌های رسانه های معاند برای برهم زدن امنیت روانی جامعه شاخصه‌هایی است که بر تاثیرگذاری این خبرگزاری افزوده است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه در دمیدن احساس آرامش و امنیت در جامعه نقش بسزایی دارد و می‌تواند با اطلاع رسانی درست و دقیق و به موقع اذهان عمومی را روشن کند گفت: در شرایطی که دشمنان نظام سعی دارند، به مسائل ساده دامن زده و آنها را تبدیل به بحران اجتماعی سازند و موج نارضایتی راه بیندازند، وظیفه رسانه است که با شفاف کردن موضوع و ارائه اطلاعات درست و صریح نگذارد افکار عمومی متاثر از فضاسازی دروغین دشمنان شود.

معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: خبرگزاری فارس در این مسیر به خوبی حرکت کرده و انتظامی استان نیز همچنان و بیش از پیش همراهی خود را با این مجموعه خواهد داشت.

معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فرماندهی انتظامی سراسر کشور از روز گذشته طرح مبارزه با سارقان به ویژه در حوزه جرائم خشن و به عنف را آغاز کرده است، در هفت استان این طرح به صورت ویژه انجام می‌شود، در سیستان و بلوچستان نیز فردا نتیجه طرح ضربتی 48 ساعته پلیس در این زمینه طی نشستی تشریح خواهد شد.

 

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول