اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

32 درصد جمعیت روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه مشمول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان 162 هزار و 514 نفر است که کل افراد تحت حمایت تا به امروز به 52 هزار و 436 نفر معادل 32 درصد جمعیت کل ثبت شده است.

32 درصد جمعیت روستایی و عشایر چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه هستند

حسین تراکمه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جامعه مشمول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ۱۶۲ هزار و ۵۱۴ نفر است که کل افراد تحت حمایت تا به امروز به ۵۲ هزار و ۴۳۶ نفر معادل ۳۲ درصد جمعیت کل ثبت شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری ۷ هزار و ۸۴ نفر جذب این صندوق شدند که نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: کل مستمری‌بگیران استان ۴ هزار و ۳۳۸ نفر هستند که در سال جاری ۳۸۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

تراکمه توضیح داد: مبلغ پرداختی به مستمری‌بگیران در سال جاری ۳۳۹ میلیارد و ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۸۴۷ ریال است که این رقم در سال گذشته ۲۵۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۷۲۷ ریال بود یعنی در ۱۰ ماه اخیر این پرداخت ۳۳.۸۵ درصد افزایش یافته است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در پایان گفت: بهترین خدمت بیمه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم تاسیس همین صندوق است چراکه سبب محرومیت‌زدایی و خودکفایی مردم می‌شود لذا طبق ماده ۲۹ قانون اساسی وظیفه داریم همه مردم استان را که فاقد بیمه هستند تحت پوشش قرار دهیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول