اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور و اشتغال اتباع افغان در زنجان همچنان ممنوع است/ برخورد با پیمانکاران همکار با افغانستانی‌ها

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از لزوم قید ممنوعیت به‌کارگیری اتباع افغان در قراردادهای پیمانکاری توسط دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و گفت: در صورت تخلف با دستگاه ذیربط برخورد می‌شود.

حضور و اشتغال اتباع افغان در زنجان همچنان ممنوع است/ برخورد با پیمانکاران همکار با افغانستانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل آقاجانلو مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور و اشتغال اتباع افغان در استان زنجان ممنوع است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در زمان انعقاد قرارداد اجرای هرگونه پروژه، موضوع عدم به‌کارگیری اتباع افغان را باید به‌عنوان یکی از مفاد قرارداد پیمانکاران ثبت و در زمان اجرا این موضوع را پیگیری کنند.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در زمینه مقابله با به‌کارگیری اتباع افغان در واحدهای صنفی و صنعتی استان، بخش‌های مختلف مثل نیروی انتظامی و اداره‌کل متبوع وظایفی بر عهده دارند که مرکزیت آن بر عهده وزارت کشور و اداره اتباع خارجی استانداری است.

وی ادامه داد: از آنجاییکه نظارت بر اجرای مفاد قرارداد بر عهده کارفرما و دستگاه برگزار کننده مناقصه است؛ نظارت بر عدم به‌کارگیری اتباع غیر مجاز افغان از طرف پیمانکار نیز یکی از وظایف کارفرما بوده و در صورت ترک فعل، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول