اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشکیل پرونده برای مدیران 2 شرکت اخلالگر بازار خودرو/ از دستگیری 7 نفر تا کشف فرارهای مالیاتی

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسؤولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد و گفت: فروش ورق‌های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان‌یافته قطعات خودرو از اتهامات متهمان است.

تشکیل پرونده برای مدیران 2 شرکت اخلالگر بازار خودرو/ از دستگیری 7 نفر تا کشف فرارهای مالیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان  از تشکیل پرونده برای مسؤولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودروسازی به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.

وی در خصوص جزئیات این پرونده گفت: در پی ارائه گزارشی از سوی ضابطان خاص قوه قضائیه مبنی بر وجود اسناد و مدارک مستدل قانونی در رابطه با کسب منافع نامشروع توسط گروهی از افراد با هدف ایجاد اخلال در روند تولید قطعات خودرو، دستورات قانونی لازم صادر شد و متهمان دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در همین راستا، هفت نفر نیمه اول امسال دستگیر و بعد از تفهیم اتهام به دلیل عجز از تودیع تأمین مناسب کیفری صادره روانه بازداشتگاه شدند.

عبداللهی به اتهامات افراد دستگیرشده اشاره و بیان کرد: مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق فروش ورق‌های تولیدی در بازار آزاد، مشارکت در قاچاق سازمان‌یافته قطعات خودرو و معاونت در اخلال در نظام تولیدی اتهامات متهمان است.

وی ادامه داد: افراد بازداشتی از مسؤولان دو شرکت طرف قرارداد در عرصه تولید قطعات خودروسازی هستند که در ادامه تحقیقات در جریان پرونده، فرار مالیاتی متهمان نیز مشخص شد که تکمیل تحقیقات در رابطه با این موضوع نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان حمایت از تولید را به‌صورت هوشمندانه پیگیری و امنیت فضای اقتصادی جامعه را رصد کرده و قاطعانه با اخلال‌گران و مفاسد عرصه‌های تولیدی و اقتصادی برخورد قانونی می‌کند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول