اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره‌برداری از ۶۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان‌شمالی

استاندار خراسان‌شمالی از بهره‌برداری از ۶۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان در استان خبر داد.

بهره‌برداری از ۶۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آیین بهره‌برداری از ۶۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: ۳۲ درصد از جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارد و از نظر محرومیت در بخش‌هایی به خصوص مناطق مرزی مشکلات خاصی وجود دارد.

وی گفت: در سفر ریاست محترم جمهور، بنیاد مستضعفان در بعضی از طرح‌های مصوب مشارکت بسیار خوبی داشت که این کمک‌ها در بخش‌های مختلف مسکن، جامعه معلولین و معیشت خانوار در استان ما صورت گرفته است و ما درخواست داریم در ادامه کمک‌ها در خصوص راه هم بتوانیم از خدمات بنیاد استفاده کنیم.

استاندار خراسان‌شمالی در خصوص این طرح‌ها گفت: از ۲۰۳ واحد مددجویان کمیته امداد به ارزش ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، ۳۶۴ واحد مسکن محرومین به ارزش ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

حسین نژاد در ادامه تصریح کرد: احداث کلاس‌های درس در مناطق کم‌برخوردار با اعتبار ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و مشارکت در احداث مرکز سلامت خرتوت با اعتبار ۴ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاح شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: بهره‌وری از کمک‌های بنیاد به نحو احسنت صورت گرفته و مردم رضایت کافی داشتند، ان شالله بتوانیم در نقاط هدفی که در نظر داریم و خصوصا در بخش راه هم از این خدمات برخوردار شویم.

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز در این جلسه گفت: از مناطق مهم ما منطق مرزی مانه‌وسملقان است که برادران سنی و شیعه ما در آنجا سکونت دارند که خدمات خوبی داده شده است.

وی افزود: منطقه هدف جدیدی که با نظر استاندار معرفی شده ان شالله لحاظ می‌کنیم و هر چه در توان داریم چه در حوزه مسکن، وام اشتغال و سایر امور به خراسان‌شمالی کمک خواهد شد. 

فتاح با بیان اینکه خراسان‌شمالی استانی‌ست که نیازمند به توجه بیشتر است، افزود: ما در کارخانه قند شیروان شعبه بهنوش را داریم که سعی بر این داریم همه درآمد و سود حاصل از آن در خود استان شما استفاده شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول