اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

اقدام جدیدمعاونت امور زنان برای حمایت از زنان سرپرست خانواده

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا از توافق بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان اتکا برای حمایت از زنان سرپرست خانوار خبر داد.

اقدام جدیدمعاونت امور زنان  برای حمایت از زنان سرپرست خانواده

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه توانمندیهای سازمان اتکا گفت: قصد داریم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قراردهیم و محصولات آنان را با بسته بندی و برندسازی مناسب در فروشگاه های اتکا عرضه کنیم.

انسیه خزعلی افزود: احساس غرور و افتخار می‌کنم که کشور توانسته است به این موفقیت ها دست پیدا کند و در قسمت های مختلف صنایع غذایی و الکترونیک توانسته خودکفا شود. 

وی اظهار کرد: امیدوارم این پیشرفت توسعه پیدا کند و بخش های مختلف کشور را تحت پوشش قرار دهد و دانش و خدمات مربوط به آن در سراسر کشور توسعه پیدا کند.

معاون رئیس جمهور افزود: ما به سهم خودمان امیدواریم تا بانوان کشور بتوانند از این خدمات استفاده کنند و زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم.

این مسئول در پاسخ به اینکه کدام بخش از توانمندی‌های اتکا بیشترین نمود را داشت، عنوان کرد : هر کدام از غرفه ها جذابیت خاص خود را داشت؛ بحث های گیاهی،کشاورزی و دامی هرکدام با توجه به اینکه ما را به سمت سلامت و خودکفایی می برد حائز اهمیت است.

وی به اهمیت خدمات الکترونیک اشاره کرد و تصریح کرد: در دورانی که کمبود وقت باعث می شود که خیلی از وقت گذاری های برای خرید به صورت حضوری وجود نداشته باشد، ارائه خدمات الکترونیک و فروش اینترنتی ضروری است.

 خزعلی اظهار کرد: موضوع صنعت و تولید همه وسایل در داخل کشور بسیار حائز اهمیت است و اینکه که سازمان اتکا توانسته در مدت زمان کوتاهی در رقابت با دیگر تولید کنندگان خارجی فعالیت کند قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: مهم ترین مساله در این خصوص، سرعت پیشرفت است و اینکه در مدت زمان کوتاه سال گذشته توانسته ایم با وجود تحریم ها اقدامات موثری را به سرانجام برسانیم و به جهش خوبی در تولید برسیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول