اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب/ پلی کلینیک تخصصی گچساران شبانه روزی شد

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای شیفت پلی کلینیک تخصصی گچساران از دو شیفت به شبانه روزی انجام شد.

خبر خوب/ پلی کلینیک تخصصی گچساران شبانه روزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یونس محمودیان مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در آیین عملیاتی شدن ارتقای شیفت پلی کلینیک تخصصی گچساران از دو شیفت به شبانه روزی اظهار کرد: قبلاً در دو شیفت از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب این مرکز فعال بوده است.

وی بیان کرد: طبق مطالبات بیمه شدگان فعالیت درمانگاه پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران سه شیفته شد.

 مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: در این مرکز ۲۵ پزشک شامل عمومی، دندانپزشک، متخصصان اعم از قلب، داخلی، اعصاب و روان، چشم پزشک، اطفال، رادیولوژی در این مرکز خدمات ارائه می دهند.

محمودیان عنوان کرد: پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران با اعتباری بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال با زیر بنای سه هزار و ۸۰۰ متر در بهمن سال گذشته افتتاح شد.

وی گفت: روزانه در پلی کلنیک تخصص تامین اجتماعی گچساران یکهزارو ۴۰۰ بیمار به صورت سرپایی ویزیت می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹۰ درصد داروهای تجویزی پزشکان پلی کلنیک تخصص تامین اجتماعی گچساران در داروخانه این مرکز درمانی موجود است گفت: ۳۰۰ قلم دارو در دارخانه این پلی کلنیک تخصصی موجود است که تمام آنها ایرانی است.

 مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این استان چهار مرکز درمانی ملکی وجود دارد که حدوداً روزانه ۱۰ هزار نفر در درمانگاه های تامین اجتماعی این استان خدمات درمانی دریافت می کنند.

محمودیان اضافه کرد: در حال حاضر در کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان شهدای گمنام به صورت ۲۴ ساعته و اورژانس درمانگاه تامین اجتماعی تخصصی گچساران نیز همین صورت خدمات درمانی ارائه می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: ۹۸ هزار بیمه شده اصلی و ۳۰۰ هزار بیمه شده تبعه و مستمری بگیر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

محمودیان بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه خدمات ارائه می دهد، یکی درمان مستقیم که همین مراکز ملکی است و دیگری نیز مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول