اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعزام «کاروان خدمت» مدیران به روستاهای صعب‌العبور شرق سمنان/ خدمت به محرومان ادامه دارد

«کاروان خدمت» مدیران استان سمنان به روستاهای صعب‌العبور شرق استان اعزام شد و خدمت به محرومان همچنان پرقدرت ادامه دارد.

اعزام «کاروان خدمت» مدیران به روستاهای صعب‌العبور شرق سمنان/ خدمت به محرومان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، «کاروان خدمت» مدیران استان سمنان از صبح روز سه‌شنبه به روستاهای صعب‌العبور شرق استان اعزام شد و این سفر تا اواخر امشب ادامه داشت.

استاندار سمنان امروز به‌اتفاق نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه بیارجمند و ۲۱ مدیرکل اجرایی و ستادی استان از لحظات آغازین بامداد در شرق استان سمنان حضور یافتند.

مدیران استان سمنان در قالب «کاروان خدمت» با طی طریق در مسیرهای صعب‌العبور و خاکی این منطقه با مردم باصفای هشت روستای بخش خارتوران و بخش بیارجمند در شهرستان شاهرود دیدار و گفت‌وگو کردند.

شور و شعف و روحیه پرامید مردم این منطقه پراستعداد؛ اما محروم استان به‌ویژه مردم روستاهای تجور و تغمر که برای نخستین بار طی ۴۴ سال گذشته از استاندار سمنان میزبانی کردند، درخور توجه بود.

برنامه‌های ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان در روستاهای قلعه بالا، روستای گیور، روستای دزیان، روستای تغمر، روستای نور، روستای تجور و روستای رضاآباد اجرا شد.

سه طرح آموزشی، اقتصادی و رفاهی هم در سفر استاندار سمنان به بیارجمند افتتاح شد تا سطح خدمات‌رسانی به مردم این منطقه دورافتاده را گسترش دهد.

مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی برکت (حافظ)، اینترنت پهن‌باند سیار روستاهای باغستان، برم، زمان‌آباد، صالح‌آباد، کاریز، فریدر، جعفرآباد، نووه، احمدآباد، رضاآباد، فرینو بالا و طرح توسعه و اجرای شبکه انتقال فیبر نوری روستاهای بخش بیارجمند با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول