اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور: استقامت جمعی در کارهای تبلیغی امری ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین بابا خانی در جمع مدیران رسانه‌ای هیئات و تشکل ها ی دینی پهنه جنوب غرب کشور: در کارهای تبلیغی استقامت جمعی لازم است.

رئیس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور: استقامت جمعی در کارهای تبلیغی امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دوره معرفت و مهارت هیأت و تشکل های دینی در آوردگاه تمدنی ویژه مدیران هیآت مذهبی، مدیران بخش نوجوان هیأت، مدیران رسانه هیأت و مدیران بخش خواهران هیأت، با حضور اساتید توانمند علمی و تجربی برجسته کشور ویژه استان های پهنه اول فارس، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌بختیاری، خوزستان و بوشهر از ۲۵ تا ۲۸ بهمن جاری در شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در جمع مدیران رسانه ای تشکل های پهنه جنوب غرب کشور ضمن اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های مهارت فرهنگی و معرفتی اظهار داشت: هیئت و مسجد دو نهاد مقدس هستند که ساختار و محتوای آنها اعتبار دست ما نیست یک نهاد فرهنگی نازل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع در ادامه تصریح کرد: مسجد نقطه اتصال توحیدی مردم با حضرت پروردگار است و هیئت نقطه کانونی اتصال مردم با ولایت است و این دو نهاد مقدس سابقه ای به قدمت نبوت و ولایت دارند.

در ادامه رئیس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور اظهار داشت: وقتی از کار تبلیغی صحبت می‌شود ذکر این روایت از پیامبر گرامی اسلام اهمیت والای این‌ امر را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین باباخانی افزود: پیامبر اکرم(ص) در رابطه با آیه ۱۱۲ سوره مبارکه هود (فاستقم کما امرت..) فرمودند: این ایه من را پیر کرد، که این فرموده پیامبر(ص) بیانگر نکات مهمی است.

وی بیان داشت: در آیات دیگر قرآن کریم هم این عبارت (فاستقم کما امرت) را داریم اما پیامبر رحمت از این جهت که این آیه اشاره به سختی های امور تبلیغی و استقامت در این راه دارد، فرمودند: این آیه من را پیر کرد.

 رئیس سازمان هیآت و تشکل های دینی کشور تاکید کرد: در ادامه آیه (فاستقم کما امرت و من تاب معک) آمده است و اشاره به استقامت جمعی در راه تبلیغ دارد که اهمیت کار تشکیلاتی و تبلیغ جمعی را می رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول