اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند

فرمانده تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی با بیان اینکه مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند، گفت: مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان داده‌اند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، یادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی عصر امروز در مسجد ابوذر غفاری زاهدان با حضور مسؤولان و خانواده شهدا برگزار شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان داده‌اند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

سردار حسین الماسی راهپیمایی عظیم 22 بهمن را در کشور نماد عزت ملت ایران دانست و گفت: مردم در روز 22 بهمن جواب دندان شکن به دشمنان و یاوه‌گویان دادند.

وی بیان کرد: 44 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و ایران اسلامی معادلات منطقه را بر هم زده و این اقتدار دشمنان را عصبانی کرده ست.

وی گفت: امروز سالگرد شهدای امنیت است، یاد و خاطره این شهدا را گرامی می داریم تا بگوییم رهرو راهشان در مسیر پاسداری از نظام و انقلابشان هستیم و اجازه نمیدهیم خون‌های ریخته شده در این مسیر پایمال شود.

این مسؤول گفت: خون شهدا بر گردن ما حق الناس است که باید با ادامه دادن راهشان به آن ادای تکلیف کنیم، خانواده‌شان را تکریم کرده و در راه پاسداری از نظمان و انقلابمان ثابت قدم بمانیم.

تجلیل از خانواده معظم شهدا، مداحی و مدیحه سرایی برای اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول