اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جوانان بوشهری ۷۵۰ حرفه مهارتی را دریافت می‌کنند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ۷۵۰ حرفه مهارتی در ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و ۲۸۰ آموزشگاه آزاد خصوصی در استان ارائه می‌شود.

جوانان بوشهری ۷۵۰ حرفه  مهارتی را دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۷۵۰ حرفه مهارتی در ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و ۲۸۰ آموزشگاه آزاد خصوصی در استان ارائه می‌شود، اظهار داشت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون یک‌هزار و ۸۸۰ حرفه مختلف در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان ارئه شده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: مهارت آموزی ۳۹۷ هزار و ۴۳۰ نفر از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ در استان انجام شضده است و از این شمار ۲۳۳ هزار و چهل نفر در بخش دولتی و ۱۶۴ هزار و ۳۹۰ نفر در بخش خصوصی در این استان آموزش‌های مهارتی را فراگرفته اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توسعه زیرساخت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در سال‌های گذشته در استان بوشهر زمینه برای برگزاری بیش از ۲۷ هزار دوره مهارتی فراهم شده است، اعلام کرد: هدف اصلی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تربیت نیروی کار مورد نیاز در بخش‌های مختلف جامعه و افزایش توانایی نیروی جوان و متخصص است که تلاش می‌کنیم با حمایت‌های مسئولان استان این مهم محقق شود.

وی تاکید کرد: امسال ۴۰ هزار نفر در بخش دولتی و خصوصی در استان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند و با رهگیری رصد اشتغال مهارت آموختگان بیش از ۷۵ درصد این افراد جذب بازار کار شدند.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول