اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجراء طرح برخورد با سارقان در غرب استان تهران آغاز شد

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران در تهران آغاز شد.

اجراء طرح برخورد با سارقان در غرب استان تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تدابیر فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طرح برخورد با سارقان، زورگیران به عنف و مالخران که اموال مردم را از سارقان می‌خرند را از امروز، ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ شروع خواهیم کرد و این طرح در ۶ شهرستان غرب استان تهران، همزمان با باقی استان‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، احکام قضایی اخذ شده و از همین لحظه اقدامات شدیدی در برخورد با سارقان انجام خواهد شد. البته این اقدامات  از پیش شروع شده اما در حال حاضر این موضوع تشدید شده و تمام امکانات و تجهیزات خود را به کارگیری کرده‌ایم و از همه دستگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی در این راستا همکاری گرفته‌ایم و آن‌ها به پلیس آگاهی در این زمینه کمک می‌کنند.

ظهیری تصریح کرد: این طرح به امید خدا ادامه خواهد داشت و با کسانی که با آرامش مردم بازی می‌کنند، امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازند و از سلاح سرد و گرم خود برای سرقت استفاده می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم. پلیس با آنها مماشات نخواهد کرد و مطمئنا از اقدامات و ابزار خود برای برخورد با آن‌ها استفاده خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در غرب استان تهران به صورت ماهیانه چندین طرح امنیت‌محور انجام می‌شود اما طرحی که امروز آغاز شده طرحی است که در آن با شدت بیشتر و به صورت تخصصی، با موضوع سرقت پیگیری می‌شود تا بتوانیم امنیت روانی جامعه که مطالبه مردم و دغدغه پلیس است را برقرار کنیم.

وی ادامه داد: همکاران ما در این طرح با اقتدا با سارقان و مالخران برخورد می‌‌کنند و مطمئن باشید اثرات خوبی خواهد داشت و به امید خدا نمایشگاه نتیجه طرح را نیز با حضور نماینده رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد تا مردم بدانند در کنار آن‌ها هستیم و برای آرامش آن‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول