اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صدور هشدار نارنجی دریایی برای هرمزگان/ خلیج فارس بشدت مواج می‌شود

هواشناسی هرمزگان با صدور هشدار نارنجی، از مواج شدن شدید دریا از 27 بهمن تا 2 اسفند خبر داده است.

صدور هشدار نارنجی دریایی برای هرمزگان/ خلیج فارس بشدت مواج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان برای روزهای 27 بهمن تا 2 اسفندماه 1401 در آبهای خلیج فارس و دریای عمان وضعیت هشدار نارنجی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده: با وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و مواج شدن دریا، پنجشنبه و جمعه در ساعات بعد از ظهر و شب شاهد وزش باد نسبتا شدید در فراساحل غربی و غرب جزیره کیش و لاوان با سرعت بیش از 45 کیلومتر خواهیم بود و ارتفاع امواج تا 180 سانتی متر نیز می‌رسد.

همچنین شنبه، یک شنبه و دوشنبه هفته آینده نیز انتظار وزش باد شدید در محدوده سواحل استان در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان را با شدت بیشتری داریم که ارتفاع امواج تا 2 متر نیز خواهد رسید.

اختلال در ترددهای دریایی، آسیب شناورهای سبک، آسیب به تورهای صیادی و قفس‌های پرورش ماهی و احتمال گرد و غبار و کاهش دید در جزایر خلیج فارس و مناطق ساحلی در طول این مدت محتمل است.

از دستگاههای امدادرسان خواسته شده تا تمهیدات لازم جهت پیشگیری از خسارات به تأسیسات دریایی و جلوگیری از تردد شناورهای سبک و ممنوعیت عملیات غواصی را بیاندیشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول