اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

خدمات رفاهی دانشجویان یکپارچه می‌شود/ آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اسفند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از یکپارچگی خدمات رفاهی دانشجویان با سامانه خدمات رفاه دانشجویان خبر داد.

خدمات رفاهی دانشجویان یکپارچه می‌شود/ آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اسفند

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه سامانه خدمات رفاه دانشجویان به صورت آزمایشی ۲ روز است که فعالیت می‌کند، گفت: این سامانه تا ۱۰ اسفند فعالیت کامل و رسمی خود را آغاز می‌کند.

وی درباره سامانه خدمات رفاه دانشجویان وزارت علوم، گفت: در این سامانه تمام اطلاعات دانشجویی دانشجویان وجود دارد و دانشجویان راحت‌تر می‌توانند از خدمات صندوق رفاه بهره‌مند شوند و بازپرداخت‌ها هم راحت‌تر می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه سامانه خدمات رفاه دانشجویان وزارت علوم به روز است و تمام خدماتی که قبلا به صورت دستی انجام می‌شد، با این سیستم به صورت یکپارچه انجام می‌شود، گفت: دانشجویان در حال حاضر می‌توانند وارد سامانه خدمات رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir شوند و بازپرداخت وام‌های خود را انجام دهند.

وی همچنین زمان آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی را نیمه اول اسفندماه اعلام کرد و گفت: دانشجویان ۲ ماه فرصت دارند تا درخواست وام خود را ثبت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول