اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولد نوزاد عجول در اورژانس 115 شبکه بهداشت و درمان تایباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تایباد از انجام زایمان موفق مادر باردار (ساکن روستای پشته ازتوابع شهرستان تایباد) در آمبولانس اورژانس 115 این شهرستان خبر داد.

تولد نوزاد عجول در اورژانس 115 شبکه بهداشت و درمان تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسانی اظهار کرد: با اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان مبنی بر نیاز به امداد رسانی به مادر باردار، مدافعان سلامت در پایگاه جاده ای فوریتهای ۱۱۵ کرات در شهرستان تایباد در محل حاضر شدند تا مادر باردار که روند زایمان وی آغاز شده بود را به  بیمارستان منتقل کنند و جان مادر و فرزندش را نجات دهند.

وی خاطر نشان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان پس از اقدامات مراقبتی اولیه، مادر باردار را با آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند که در مسیر انتقال، نوزاد عجول در آمبولانس متولد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد ضمن قدردانی از پرسنل فوریت های پزشکی این شهرستان در نجات جان این مادر و نوزاد تصریح کرد: مادر و نوزاد با حال عمومی مناسب با بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان تحویل دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول