اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهادگران بسیجی دام‌های هرمزگان را واکسینه کردند

جهادگران بسیجی با حضور در مناطق کوهشاه احمدی و سیاهو، دام‌های این مناطق را بر علیه بیماری‌های دامی واکسینه کردند.

جهادگران بسیجی دام‌های هرمزگان را واکسینه کردند

سردار هدایت الله  امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: گروه های جهادی بسیج استان هرمزگان بعد از اجرای موفق مرحله اول رزمایش در شهرستان بشاگرد، مرحله دوم این رزمایش بزرگ خدمات جهادی دامپزشکی را در دو دهستان کوهشاه احمدی و سیاهو به انجام رساندند.

وی عنوان کرد: این حرکت بزرگ کمک شایانی به تقویت معیشت مردم به ویژه دامداران و عشایر عزیز که در اقتصاد مقاومتی کشور نقش اساسی دارند، می‌کند و شاهد حضور خوب گروه‌های تلفیقی جهادگران بسیجی و کارشناسان مجموعه دامپزشکی استان هستیم که یک نمونه موفق از کار جهادی برای خدمت بی منت به مردم بشمار می‌رود.

 

مصطفی فخرآبادی پور مدیرکل سازمان دامپزشکی استان هرمزگان نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: رزمایش بزرگ خدمات جهادی دامپزشکی به مناسبت آغاز 45 سالگی انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد پوشش خدمات واکسیناسیون، آموزش و ترویج در قالب ۱۵اکیپ دامپزشکی و جهادگران بسیجی انجام شد.

وی ادامه داد: خدمات واکسیناسیون بر علیه بیماری آبله بزی، تب برفکی و واکسیناسیون ضد انگلی و همینطور واکسیناسیون نیوکاسل برای طیور  در مناطق کوهشاه احمدی و سیاهو انجام شد.

بنا بر اعلام قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، اجرای عملیات واکسیناسیون دام و طیور بومی و آموزش دامداران با حضور ۱۵ اکیپ های فنی دامپزشکی سطح استان و جهادگران بسیجی به مدت سه روز کاری  در دو دهستان کوهشاه احمدی و سیاهو صورت می‌پذیرد و در این رزمایش ۲۰ هزار قطعه واکسن نیوکاسل برای طیور و ۱۰ هزار داروی ضد انگلی به عشایر این منطقه خدمات دهی شد.

سیاهو از توابع بندرعباس در شمال این شهرستان و کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد هرمزگان در کوههای این شهرستان واقع است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول