اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان کشف شد.

۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ محمودرضا صالحی، فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه امروز به رسانه ها اعلام کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام گشت‌زنی در روستای ماهیرود به ۲ نفر که گالن سوخت همراه خود داشتند، مشکوک شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محمودرضا صالحی افزود: ماموران این ۲ نفر را تعقیب و در نهایت محل دپو سوخت قاچاق را شناسایی کردند که در بازرسی از محل، هفت هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت: ماموران در این رابطه پنج متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول