اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش تسهیلات میراث فرهنگی به 10 درصد

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به افزایش تسهیلات میراث فرهنگی گفت: تسهیلات میراث فرهنگی کشور 2 درصد تسهیلات کل کشور بود که خوشبختانه در سال 1401 این عدد به 10 درصد کل کشور رسید.

افزایش تسهیلات میراث فرهنگی به 10 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهروز ندایی، مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنجان سهم قابل توجهی در تسهیلات داشت و این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی  را برای سرمایه‌گذاران دارد.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: استان زنجان در هر سه حوزه اصلی این وزارت خانه قوی و پر بار است و  ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان زنجان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش تسهیلات میراث فرهنگی افزود: تسهیلات میراث فرهنگی کشور 2 درصد تسهیلات کل کشور بود که خوشبختانه  در سال 1401 این عدد به 10 درصد کل کشور رسید.

ندایی گفت: در کل کشور 41 درصد اشتغال صورت گرفت که با اشتغالی که بنیاد مسکن، بنیاد برکت  و کمیته امداد ایجاد کرد  برای هزار نفر اشتغال ایجاد شد که این اشتغال زایی قابل توجه است.

وی ادامه داد: جهت‌گیری‌ها و هدفگذاری‌های جدیدی پیرامون جذب و هدایت سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری در استان زنجان انجام شده که افق‌های روشنی را در این بخش ترسیم می‌کند و شکوفایی اقتصادی استان را در پی دارد.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستبیان کرد:  باید برای تجهیز تأسیسات گردشگری در کشور برنامه‌ریزی‌های دقیق تری صورت گیرد که در این میان بانک‌های عامل نقش اساسی در تکمیل زیرساخت های گردشگری دارند.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول