اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایست پلیس به سمند قاچاقچی سوخت!

خودروی سمند حامل محموله گازوئیل قاچاق با تلاش پلیس استان سمنان توقیف شد.

ایست پلیس به سمند قاچاقچی سوخت!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدعلی حمزه‌‌گردشی، فرمانده یگان تکاوری فراجای استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه سمند در محور شاهرود- میامی خبر داد.

وی گفت: کارکنان یگان تکاوری شاهرود به همراه مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی مقابل پلیس راه شاهرود- میامی به یک دستگاه خودروی سمند سفیدرنگ که راننده آن اهل یکی از استان‌های شرقی کشور بود، مظنون شدند.

فرمانده یگان تکاوری فراجای استان سمنان به توقف خودرو توسط مأموران و بازرسی آن اشاره کرد و افزود: راننده متخلف، ۸۰۰ لیتر فرآورده نفتی گازوئیل را در داخل مشک، قسمت صندلی عقب و صندوق سمند جاساز کرده بود که جهت بررسی بیشتر و پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

حمزه‌‌گردشی از تحویل سوخت قاچاق به شرکت نفت در اجرای دستور مقام قضایی خبر داد و تصریح کرد: ارزش محموله توقیف‌شده بر اساس نظر کارشناسان بیش از ۱۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول