اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دوشنبه‌ شهدایی| برای مادرانی که هنوز درس آزادگی سر می‌دهند

دوشنبه‌های شهدایی این هفته نهاد امامت جمعه دهدشت مهمان مادر شهیدی شدیم که با یک کلمه، درس شکوه و اقتدار و آزادگی را دوباره برایمان مرور کرد.

دوشنبه‌ شهدایی| برای مادرانی که هنوز درس آزادگی سر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نهاد مطالبه‌گر امامت جمعه دهدشت در برنامه دوشنبه‌های شهدایی علاوه بر تجدید بیعت با خانواده‌های معظم شهدا، مشکلات آن‌ها را بررسی و با ارجاع دادن به دستگا‌ه‌های متولی سعی در برطرف کردن مشکلات آن‌ها می‌کند.

دوشنبه‌ شهدایی این هفته را مهمان مادر شهید والامقام کشاورز بودیم، صدای آرام و دلنشین این مادر بزرگوار بعد از هر بار سخنان امام جمعه دهدشت در رسای شکوه و عظمت جمهوری اسلامی که می‌گفت "الهی شکر"  آرامش خاصی را در دل‌ها ایجاد می‌کرد.

آری، این‌ها همان‌ کسانی هستند که فداکارانه و شجاعانه جگر گوشه‌های خود را داوطلبانه در لبیک به امام زمان خود راهی جبهه نبرد حق علیه باطل نمودند تا امروز ایران و ایرانی با عزت و اقتدار در پهنای گیتی بدرخشد.

و این تجدید دیدارها کمترین کاری است که مسئولان انجام می‌دهند، باشد که همه ما رهرور راه شهدا و قدردان پدران و مادران و خانواده‌های معظم و معزز شهدای والامقام باشیم.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای عزیز است.

امام جمعه دهدشت افزود: خدا را شاکر هستیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت زنده است.

وی بیان کرد: رحمت‌های الهی به واسطه دعای خانواده شهدا است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر دیدار با خانواده شهدا را یک تکلیف برای مسئولان عنوان و خا‌طرنشان کرد: آنچه که جامعه را پویا نگه داشته، فرهنگ شهادت است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول