اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال بخش‌هایی از مسجدالأقصی است

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که کابینه جدید رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال قدس و کرانه باختری و تحمیل واقعیت ساختگی و غیر قابل تغییر برای فلسطینیان است.

حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال اشغال بخش‌هایی از مسجدالأقصی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که اراده ملت فلسطین هرگز نخواهد شکست و این ملت به دفاع از حقوق، سرزمین و آینده خود ادامه خواهد داد.

العاروری گفت که جنگ، نبرد و مأموریت مقدس ما تا زمانی که قدس در اشغال صهیونیست‌هاست، ادامه دارد.

وی افزود که ملت فلسطین در آستانه نبرد مقدس راهبردی و مهم قرار دارد و شرایط بین‌المللی نیز برای آن مهیاست و ما برای جهاد، مقاومت، شهادت و پیروزی بر دشمن در تمامی میادین عهد بسته‌ایم.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، العاروری همچنین به غزه که در نتیجه مقاومت آزاد شد و همچنان به خاطر قدس و مسجدالأقصی و همه فلسطینیان می‌جنگد، درود فرستاد و افزود که کابینه جدید رژیم صهیونیستی کاملا متفاوت و دارای ساختاری جنایتکارانه است که به جامعه جهانی و روابط بین‌الملل اعتنایی ندارد.

وی هشدار داد که کابینه رژیم اشغالگر تنها به یک چیز اهتمام دارد و آن اشغال کامل قدس و کرانه باختری و تحمیل واقعیت‌های ساختگی غیر قابل تغییر بر فلسطینیان است.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت که کابینه جنایتکاران برای اجرای طرح‌های تشدید حملات و جنایت با هدف کوچاندن فلسطینیان مصمم و معتقد است که اسرائیل یعنی کرانه باختری و از اینرو برای آن‌ها کرانه باختری مهم‌تر از تل‌آویو، الجلیل و النقب است.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر به دنبال اشغال بخش‌هایی از مسجدالأقصی و کوچاندن ساکنان قدس از محله‌های خود و انتقال یک میلیون شهرک‌نشین به کرانه باختری و رهایی از فلسطینیان اراضی اشغالی ۴۸ از طریق تخریب خانه‌ها و سلب هویت و شناسنامه‌های آن‌هاست.

العاروری همچنین بر ضرورت وحدت همگان بر اساس یک دیدگاه ملی راهبردی مقاومت در برابر اشغالگران با استفاده از ابزارهای ممکن تأکید کرد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول