اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایلام

سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت: یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان از امروز ۲۴ بهمن در دانشگاه ایلام آغاز شده است.

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایلام

محمد پاکزاد سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام خبر داد و گفت: این مسابقه از امروز ۲۴ بهمن در دانشگاه ایلام آغاز شده است.

وی افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار « مناظره، فرصتی برای یادگیری» با هدف ایجاد بستر برای کمک به توسعه فرهنگ گفت و گو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق طلبی، مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باور پذیر برای دانشجویان برگزار می شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از دانشگاه های استان به مدت ۳ روز برگزار و در پایان این مسابقات دو تیم به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

وی ضمن قدردانی از هماهنگی های انجام شده توسط استانداری ایلام و مشارکت دانشگاه های استان، به ویژه از مسئولان دانشگاه ایلام به عنوان میزبان این مسابقات تصریح کرد: امیدواریم این مناظرات بتوانند بیش از پیش به ارتقای فرهنگ گفت و گو در جامعه منجر شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول