اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لغزندگی و یخبندان در جاده‌های زنجان/ راه ۴۷ روستا مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان زنجان به دلیل یخبندان گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

لغزندگی و یخبندان در جاده‌های زنجان/ راه ۴۷ روستا مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی رئیس مرکز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با تشریح وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: با وجود بارش سنگین در گردنه‌های استان، با توجه به تیغ زنی و نمک پاشی‌های صورت گرفته، همه محورهای اصلی باز و تردد به صورت روان در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این مطلب که در آزاد راه زنجان -قزوین مه غلیظ حاکم است، افزود: رانندگان قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل نمایند تا از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وی درباره وضعیت راه‌های روستایی نیز گفت: طبق آخرین آمار حاصل ۶۱ راه روستایی بازگشایی شده و راه ۴۷ روستا به علت بارش برف مسدود است که همواره همکاران راهداری در تلاش برای  بازگشایی این مسیرها هستند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول