اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز بکار دومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در میناب

دومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران با حضور ۲۵ گروه برگزیده از استانهای کشور شروع به کار کرد.

آغاز بکار دومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، با حضور ۲۵ گروه برگزیده شرکت کننده از سراسر کشور دومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در شهرستان میناب شروع به کار کرد.

محمد قویدل مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان اظهار کرد: قریب به ۶ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از بازبینی آنها ۲۵ گروه برگزیده به این جشنواره راه پیدا کردند.

وی افزود:  امروز ۲۵ گروه در این جشنواره از سراسر کشور حاضر هستند که این موضوع نشان دهنده اهمیت جشنواره در کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: استفاده از هنر در کتاب درسی وآموزش می تواند در یادگیری و انتقال مفاهیم درسی به دانش آموزان موثرباشد.

قویدل عنوان کرد: همه گروههای حاضر در این جشنواره می توانند تا زمان حضور خود در شهرستان از جاذبه‌های گردشگری وفرهنگی شهرستان میناب استفاده وبهره مند باشند.

احمد حامدی رئیس آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت: امیدوار هستیم که در ایام برگزاری این جشنواره جاذبه های خوب این شهرستان فرصتی برای معرفی میناب به کشور باشد.

رئیس آموزش و پرورش میناب عنوان کرد: حضور این گروه ها در شهرستان میناب باید به شکلی باشد که در انتقال جاذبه های گردشگری وفرهنگی به مرکز کشور پر رنگ باشد.

مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب مجری این طرح را پدر تئاتر درسی ایران در کشور یاد کرد و گفت: مجری این طرح که خود یک معلم است از هوش و ذکاوت برای یادگیری دانش آموزان در قالب هنر پایه گزار این جشنواره شد.

سلحشور عنوان کرد: سالها این ایده در اذهان این معلم وتیم فرهنگی که با وی همکاری کردند پرداخته شد تا امروز پس از برگزاری چند دوره جشنواره شهرستانی واستانی شاهد برگزاری ملی آن باشیم.

فرماندار میناب گفت: استفاده از ظرفیت هنر یکی از مزیت های آموزش است که استفاده از تئاتر وهنر در آموزش می تواند دانش آموزان را به سمت یادگیری سوق دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول