اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

2 هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از اعزام 2 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان به اردوهای راهیان نور از امروز خبر داد.

2 هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان عملیات بزرگ فرهنگی استان با اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور آغاز شده است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از چهار هزار و 500 نفر روز اعزام کاروان‌های مردمی به مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور انجام شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان عنوان کرد: از امروز 24 بهمن‌ماه تعداد 2 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و این اردو در اوایل اسفندماه به اتمام می‌رسد و سپس اردوهای راهیان نور دانشجویی آغاز می‌شود.

خالقیان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور مجازی نیز خاطرنشان کرد: در روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه نیز اردوی راهیان نور به‌صورت مجازی در بستر شاد ویژه مقاطع اول و دوم متوسطه استان سمنان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان از مناطق و یادمان‌های مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان استان سمنان برای حضور در اردوی راهیان نور بسیار گسترده و بی‌نظیر بود و در همان دو روز نخست ثبت‌نام، ظرفیت تکمیل شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول