اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:‌ راهپیمایی 22 بهمن تلاش 44 ساله دشمنان را نقش بر آب کرد

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور چشم انداز و کم نظیر ملت شریف ایران نشان داد که تلاش ۴۴ ساله اپوزیسیون و سلطنت طلبان و کشور های متخاصم علیه انقلاب و مردم بی ثمر است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:‌ راهپیمایی 22 بهمن تلاش 44 ساله دشمنان را نقش بر آب کرد

مصطفی موسوی همایون عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور چشم انداز و کم نظیر ملت شریف ایران نشان داد که تلاش ۴۴ ساله اپوزیسیون و سلطنت طلبان و کشور های متخاصم علیه انقلاب و مردم بی ثمر است.

وی با اشاره به اینکه مردم پای کار انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم پای کار انقلاب و نظام ایستاده اند و قطعا این حضور پرشور نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در شرایطی که گفته می‌شود فروپاشی اجتماعی رخ داده و جمهوری اسلامی ایران پایگاه اجتماعی ندارد این صحنه ها خط بطلانی بر این گفته هاست و البته مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و در عرصه های مختلف از ظرفیت های مردمی و نخبگانی استفاده کنند و حکمرانی را با توان مردمی دنبال کنند، ایران استوار زمانی قوی و مقتدر است که نظرات آحاد مردم شنیده شود.

موسوی ادامه داد:‌ مردمی که این روزها با مشکلات زیاد معیشتی و اقتصادی مواجه است و هنوز پای عقیده و نظام مردمی‌شان هستند باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین قرار گیرند و مشکلات آن ها برطرف شود.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: عفو گسترده مقام معظم رهبری نیز باعث افزایش وحدت ملی شده است و امید است با به آرامش رسیدن مطلق اوضاع کشور شاهد پیشرفت در زمینه های گوناگون باشیم زیرا در سایه ی آرامش است که کشور توسعه می یابد و پیشرفت می‌کند و مشکلات خود را حل می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول