اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خدمات پزشکی رایگان بسیج جامعه پزشکی زنجان در خوی/ زلزله‌زده‌ها در ۴۰ کمپ امداد، ویزیت می‌شوند

مدیر درمان و امداد بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تعداد ۴۰ کمپ در شهرستان خوی مستقر شده‌اند، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در روز نخست استقرار کمپ ها، ۹۳۰ نفر از اهالی مناطق زلزله زده خوی را ویزیت کرد.

خدمات پزشکی رایگان بسیج جامعه پزشکی زنجان در خوی/ زلزله‌زده‌ها در ۴۰ کمپ امداد، ویزیت می‌شوند

حسین معصومی، مدیر امداد درمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کمک‌های نوع‌ دوستانه مردم به زلزله زدگان خوی اظهار داشت: در این راستا بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از ۲۲ بهمن‌ماه به این منطقه اعزام شده و تا ۲۶ بهمن ماه جاری با حضور در کمپ‌ها اقدام به ویزیت رایگان می‌کند‌.

مدیر امداد درمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اعضای بسیج جامعه پزشکی استان زنجان  از ساعت ۸ تا ۲۲ در نقاط مختلف روستاها وشهرستان‌های زلزله زده خوی، خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در روز نخست ۹۳۰ نفر از اهالی مناطق زلزله زد‌ه خوی را ویزیت کردند.

وی با بیان اینکه شش تیم، شامل پزشک متخصص اطفال، طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار، فوریت‌های پزشکی، بهداشت محیط، روانشناس به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام شده‌اند، گفت: تعداد ۴۰ کمپ‌ در سطح شهرستان خوی مستقر شده‌اند که این کمپ‌ها در طی دوره به صورت ثابت و سیار پوشش می‌دهند.

معصومی با اشاره به تهیه دارو‌ برای آسیب دیدگان  ادامه داد: داروها از طریق خود دانشکده خوی فراهم شده است، این در حالی است که به علت برودت هوا و استقرار در چادرها، بیماری‌های تنفسی و گوارشی در بین مردم زلزله زده خوی شایع است.

شایان ذکر است، ۲۸ دی‌ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۳ و ۳۸ دقیقه شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی را لرزاند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول