اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در اسلامشهر

نمایشگاه انفرادی آثار کاریکاتور هنرمند، ابوالفضل رحیمی در نگارخانه هنر اسلامشهر امروز افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، نمایشگاه آثار هنرمند کاریکاتوریست اسلامشهری، ابوالفضل رحیمی امروز با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در محل نگارخانه هنر اسلامشهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه، به عنوان چهارمین نمایشگاه انفرادی این کاریکاتوریست برجسته، بالغ بر ۳۰ اثر از آثار هنری وی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گرفته که علاوه بر آن  چند نمایشگاه جمعی هم در اقصی نقاط دنیا از وی به معرض نمایش درآمده است.

ابوالفضل رحیمی، هنرمند کاریکاتوریست در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اهداف و برنامه‌های دشمنان خود فروخته و استکبارجهانی برای ایجاد فتنه در بین آحاد مردم و تجزیه کردن سرزمین ایران اسلامی، تلاش نمودم با استفاده از ابزار هنر و خلق آثار هنری زوایای پنهان توطئه‌های دشمنان این انقلاب و کشور را با زبان هنر و در قالب کاریکاتور بیان کنم.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثر کاریکاتوری در زمینه روابط بین‌الملل و ارتباط نتانیاهو با سران کشورهای استعمارگر غرب و عرب خودفروخته که برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی و استقلال‌یافته از یوغ استکبار همواره در تلاش و توطئه هستند و در این راه از هر ابزار و ترفندی استفاده می‌کنند، خلق شده و در معرض نمایش قرار گرفته است.

این هنرمند و طراح با قدردانی از همکاری همه کسانی که زمینه ایجاد این نمایشگاه را فراهم کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به این که هنر کاریکاتور در جامعه ما به خوبی معرفی نشده و قدرت این هنر تصویری ناشناخته مانده، در این نمایشگاه علاوه بر آثار ارائه شده تعدادی اثر هم به صورت ورکشاپ در حضور بازدیدکنندگان از مراحل خلق اثر کاریکاتور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه کاریکاتور ابوالفضل رحیمی از امروز به مدت یک هفته همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ در محل نگارخانه هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، واقع در اسلامشهر، بلوار شهید نواب صفوی، کوچه ترنج ۴ در معرض علاقه‌مندان به هنر و هنرمندان عرصه‌های مختلف است.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول