اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد احداث می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد.

مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد احداث می‌شود

به‌گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر ۲۳بهمن ۱۴۰۱ در نشست با شهردار فرح‌آباد شهرستان ساری با اعلام خبر فوق گفت: در راستای پیگیری پروژه‌های گردشگری راه‌های آنتنی سواحل (عمود بر دریا) در فرح‌آباد احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه این مسیر جدید با اعتبار ۴میلیارد ریال از بودجه ملی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری ،صنایع‌دستی تامین خواهد شد؛ افزود: راه دسترسی جدید با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری ،صنایع‌دستی، فرمانداری شهرستان و شهردار بین مجتمع ساحلی وزارت خارجه و وزارت کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه، ۱۳کیلومتر ساحل دریای خزر و  ۷کیلومتر در محدوده و حریم شهر فرح آباد قرار دارد، گفت: سواحل یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری نیز در آن فراهم است.

 برزگر در ادامه گفت: توسعه گردشگری همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و در این خصوص نیز شهرداری‌ها و حساسیت و پیگیریشان در به ثمر رسیدن طرح‌های گردشگری نقش حیاتی دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول