اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سینمای ایران پیام رسان انقلاب است/ سیاه نمایی در سینما بازی در پازل دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: نظام داوری و ارزش گذاری سینمای غرب در خصوص فیلم‌های ایرانی سیاه نمایی از جامعه ایرانی است.

سینمای ایران پیام رسان انقلاب است/ سیاه نمایی در سینما بازی در پازل دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهزستان ساری، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران پس از تماشای فیلم سرهنگ ثریا در سینما سپهر ساری،اظهار کرد: نظام داوری و ارزش‌گذاری سینمای غرب در خصوص فیلمهای ایرانی سیاه نمایی از جامعه ایرانی است.

 وی افزود: نظام ارزش گذاری غرب با اسطوره سازی چهره‌تی مثل اصغر فرهادی به جوانان علاقمند حوزه سینما این پیام را می دهد که اگر می خواهید مثل او شوید نباید عظمت‌های تاریخی تمدنی ایران را به نمایش بگذارید.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در خصوص فیلم سرهنگ ثریا، اظهار کرد: فیلم سرهنگ ثریا با هنرمندی گوشه ای از جنایتهای منافقین علیه ملت ایران را به تصویر کشید.

 ‏سلگی خاطرنشان کرد: غرب که مدعی حقوق بشر است ،امروز آلبانی را به سازه امنیتی حفاظت از منافقین تبدیل کرده و سپاه قهرمان ما که آدمخواران داعشی را نابود کرد، در فهرست تحریم گذاشت.

 وی یادآور شد:کسانی که جشنواره و سینما ،شب یلدا و فوتبال را تحریم می‌کنند با دشمنان ما پیمان بسته اند که تحریم نشاط و شادی ایرانیان با ما، تحریم اقتصادی با شما‌ و به این ترتیب اوج مزدوری خود را برای دشمنان این ملت نمایان می کنند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: دستاوردها و حقایق درخشان انقلاب اسلامی باید با ظرافت هنری تبیین شود. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول