اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت استان طی یک سال گذشته، گفت: این مبلغ به ۱۹ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان رسیده است.

افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت در چهارمحال و بختیاری

علی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افزایش ۳۰ درصدی تعداد واحدهای بهداشتی و درمانی تجهیزشده در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال تعداد این واحدها از ۶۴ به ۹۱ واحد رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: مبلغ صرف‌شده برای تجهیز این واحدها ۷۵ درصد افزایش داشته و به ۴۰ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

احمدی با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های عمرانی تکمیل‌شده در این مدت ۲۷ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: اعتبار صرف‌شده برای تکمیل این طرح‌ها ۴۵ درصد افزایش داشته و به ۵۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی ضمن اشاره به افزایش ۳۷ درصدی مبلغ جذب‌شده از خیرین سلامت استان طی یک سال گذشته، اظهار داشت: این مبلغ به ۱۹ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت استان مطرح کرد: در مدت مذکور تعداد رصدها و بازرسی‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای در استان ۲۱ درصد افزایش یافته است.

احمدی با اشاره به اینکه درصد مراقبت به‌موقع از بیماران ۳۴.۵ درصد افزایش یافته است، بیان داشت: تعداد مرگ‌های منتسب به کووید ـ ۱۹ در استان طی یک سال گذشته ۸۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول