اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اصل جهاد تبیین با رسانه محقق می‌شود/مطالبه‌گری ملاک عمل رسانه‌ها باشد

استاندار کردستان گفت: وقتی صحبت از جهاد تبیین می‌شود، اولین موضوعی که به نظر می‌رسد رسانه است و اصل جهاد تبیین با رسانه تحقق پیدا می‌کند.

اصل جهاد تبیین با رسانه محقق می‌شود/مطالبه‌گری ملاک عمل رسانه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در اختتامیه جشنواره ابوذر استان کردستان، با تقدیر از مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حماسه عظیمی که مردم در 22 بهمن خلق کردند، مسئولیت مسئولان برای تلاش در مسیر خدمت را دوچندان کرده است.

وی تصریح کرد: وقتی صحبت از جهاد تبیین می‌شود، اولین موضوعی که به نظر می‌رسد رسانه است و اصل جهاد تبیین با رسانه تحقق پیدا می‌کند.

استاندار کردستان بر تلاش بیشتر رسانه‌ها در مسیر جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: امروز بیش از هر زمانی نیاز به جهاد تبیین در خصوص اطلاع‌رسانی در مورد خدمات نظام و وضعیت استان قبل و بعد از انقلاب داریم.

زاعی‌کوشا خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی بعد از انقلاب در مسیر توسعه در این استان انجام گرفته که باید بیش از پیش اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در این استان وجود دارد که قبل از انقلاب متاسفانه آنگونه که باید مورد استفاده قرار نگرفته است، گفت: امروز با تبدیل اراضی دیم به آبی ظرفیت اشتغالزایی و تولید قابل توجهی فراهم شده است.

استاندار کردستان اضافه کرد: چندین پروژه بزرگ مانند تبدیل اراضی دیم به آب در دهستان دهکانان سروآباد که از مصوبات سفر رهبری بود، متاسفانه رها شده بود اوایل امسال در سفرهای شهرستانی متوجه شدیم این پروژه از مطالبات مردم است و خوشبختانه با تلاشی که صورت گرفت 700 هکتار باغات در این منطقه احیا شد و می‌تواند ظرفیت اشتغالزایی 700 شغل تا 2 هزار فرصت شغلی را فراهم کند.

وی افزود: موضوع امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی از مسائل و مولفه‌های مهمی است که باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:رسانه انقلابی باید نگاه ابوذرانه داشته باشد و ضمن بیان نارسایی‌ها و مطالبات مردم و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات نقش خود را به درستی ایفا کند.

استاندار کردستان گفت: رسانه باید زبان گویا مردم باشد و مطالبات را با زبان هنرمندانه و مناسب بیان کند و از سوی دیگر خدمات انجام شده را به صورت شفاف و درست اطلاع رسانی کنند.

زارعی‌کوشا ارتباطات بیشتر بین رسانه و دستگاه‌های اجرایی در راستای پاسخگویی به مطالبات جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید به دنبال این باشیم که جایگاه استان را در رسانه‌های ملی تقویت کنیم خیلی وقت‌ها کارها و خدمات بزرگی در استان انجام می‌شود که در استان‌های دیگر اتفاق نیفتاده ولی به درستی در رسانه‌های ملی اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

وی افزود: خیلی واقعیت‌ها در استان ما وجود دارد که در بعد ملی و حتی در استان‌های همجوار اطلاعی از آن ندارند در این راستا نیازمند نوآوری هستیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول