اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۳۳ واحد قصابی متخلف در قزوین شناسایی شد/ معرفی ۹ متخلف میدان میوه و تره بار به تعزیرات حکومتی

مدیر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۳ واحد قصابی به دلیل تخلفات صنفی در عرضه گوشت قرمز شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

۳۳ واحد قصابی متخلف در قزوین شناسایی شد/ معرفی ۹ متخلف میدان میوه و تره بار به تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود نایب فرجی از شناسایی ۳۳ واحد قصابی متخلف در قزوین خبر داد و گفت: این تعداد واحد قصابی در بازرسی از ۱۴۷ واحد فصابی شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: تخلف این واحدها شامل گران فروشی، فقدان درج قیمت در عرضه گوشت قرمز، رعایت نکردن قیمت مصوب و سایر موارد صنفی بوده است.

مدیر نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این واحدهای متخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند، تصریح کرد: پرونده تخلف صنفی آن‌ها پس از بازرسی تشکیل و پس از ثبت در سیستم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مسئول ادامه داد: تخلف واحدهای قصابی در بازار استان قزوین به نا آرامی در تنظیم بازار منجر شده و شهروندان را گله مند ساخته بود که با پیگیری مسئولان و تشدید نظارت‌ها هم اکنون رضایتمندی بیشتری را نسبت به گذشته شاهد هستیم.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۹ تخلف در میدان میوه و تره بار این استان و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی خبر داد.

نایب فرجی در ادامه به معرفی ۹ متخلف در میدان میوه و تره بار استان و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: این تعداد متخلفان در راستای طرح نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه میوه، سبزی و مرکبات در میدان میوه و تره بار استان شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: هدف از این بازرسی ها نظارت بر قیمت محصولات سبزی و صیفی در مراکز فروش و غرفه های عرضه میوه و تره بار بوده است.

نایب فرجی تاکید کرد: به غرفه داران میدان میوه و تره بار استان قزوین تذکر داده شد تا نسبت به درج قیمت ها به صورت تابلو، صدور فاکتور برای خریداران و همچنین رعایت نرخ مصوب اتحادیه اهتمام ورزند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای پیشگیری و برخورد با متخلفان در بخش های قصابی و میوه و تره بار و سبزیجات، موارد مشاهده شده در سطح استان را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول