اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار گودرزی: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورده است

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در چهل‌وچهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داد تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورده است.

سردار گودرزی: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورده است

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی در چهل‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی برای اینکه نشان دهند پای کار انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند، به میدان آمدند و جلوه‌هایی از شکوه و عظمت حضور مردم عزیز در این مراسم مشاهده شد. 

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن یک پیام صریح به نظام‌های استکباری و بدخواهان جمهوری اسلامی دارد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز دریافته‌اند که پول پاشی‌ها و نقشه‌هایشان برای براندازی و سرنگونی انقلاب اسلامی، مانند آب در هاون کوبیدن است و هیچگاه محقق نخواهد شد، چون مردم ایران همواره پشتیبان ولایت و از سوی دیگر در حفظ و صیانت از این آب و خاک لحظه ای متوقف نمی‌شوند.

گودرزی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال بیانگر این است که تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورد، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی و برآوردهایشان بسیار ضعیف است و مردم ایران را نمی شناسند. این کشور برای حفظ این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کرده است و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که این انقلاب پشتوانه بزرگی به نام مردم دارد که امروز متحدتر از گذشته است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: اگر دشمنان نظام اسلامی پیام این حضور مردم را در این هوای سرد در 44مین بهار انقلاب اسلامی را متوجه شوند،  می دانند اقدامات‌شان علیه جمهوری اسلامی بی‌نتیجه و پوچ است و باید دست از خصومت و دشمنی بردارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول