اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی که از نیمه شب گذشته وارد استان شده است تا پایان روز چهارشنبه سبب بارش برف و باران در نقاط مختلف می‌شود.

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه ادامه دارد

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سامانه بارشی که از نیمه شب گذشته وارد چهارمحال و بختیاری شده است تا پایان روز چهارشنبه سبب بارش برف و باران در نقاط مختلف استان می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش برف سبب اختلال در تردد و انسداد مسیرهای کوهستانی و همچنین وقوع کولاک می‌شود، ادامه داد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی افزود: تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ۲۴ سانتی‌متر برف جدید در کوهرنگ بر روی زمین نشسته و ارتفاع کلی برف به ۱۶۹ سانتی‌متر رسیده است.

نوروزی اضافه کرد: با توجه به بارش باران و ذوب برف‌های موجود ایجاد روان‌آب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را انتظار داریم.

وی اضافه کرد: مردم و دامداران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش دمای هوا احتمال رخداد بهمن در محورهای کوهستانی و مناطق مستعد وجود دارد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول