اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

27 و 28 بهمن‌ماه کتابفروشان جبهه انقلاب دور هم جمع می‌شوند

سیزدهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه با حضور مسئولین و اهالی حوزه کتاب و مدیران بیش از ۱۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور، در تاریخ 27 و 28 بهمن ماه 1401 در مجموعه سرچشمه برگزار می‌شود.

27 و 28 بهمن‌ماه کتابفروشان جبهه انقلاب دور هم جمع می‌شوند

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمد راهی مدیرعامل انجمن کتابفروشان خوشه در خصوص سیزدهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه گفت: سیزدهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان  با حضور مسئولین و اهالی حوزه کتاب و مدیران بیش از ۱۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه (تهران) با شعار «فرصتِ،تهدیدها برای قوی‌تر شدن در گام دوم انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود.

این نشست هر ساله به عنوان تنها اجتماع کتابفروشان سراسر کشور با محوریت برنامه‌های چالشی و گفتگو محور، تبیین نظام مسائل مهم و اساسی در عرصه توزیع کتاب و آموزش تخصصی کتابفروشی برگزار می‌شود؛ و در این دوره  به صورت ویژه، مسئله داده کاوی و نمونه کاوی با موضوعات بررسی سهم و میزان فروش مجازی کتاب، بررسی انواع قیمت‌گذاری کتاب و بازآفرینی کتابفروشی مورد توجه قرار گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول