اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اسبقیان: ملت غیور ایران در 22 بهمن به فرمان رهبری لبیک گفتند/ ما پیرو راه حاج قاسم و ولایت فقیه هستیم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ملت غیور و سلحشور ایران روز گذشته با فرمان رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و وظیفه خود دانستند، که در سراسر ایران حضور میلیونی داشته باشند.

اسبقیان: ملت غیور ایران در 22 بهمن به فرمان رهبری لبیک گفتند/ ما پیرو راه حاج قاسم و ولایت فقیه هستیم

سید محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزار فارس، در خصوص حضور مردم و جامعه ورزش در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. حرکت روز گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه یک پیامی به آمریکای جنایت کار، اتحادیه اروپا و صهیونیست خون آشام دارد، که آن هم محوریت ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دارد. ملت غیور و سلحشور ایران روز گذشته با فرمان رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و وظیفه خود دانستند، که در سراسر ایران حضور میلیونی داشته باشند و به استکبار جهانی بفهمانند که ملت ایران پای آرمان های خود در راستای پیروی از ولایت فقیه و میثاق با شهدا و رهروی از امام راحل عزیزمان همچنان پاییند به اصول انقلاب هستند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در هندسه امنیت ملی و امنیت پایدار چیزی که مهم است حضور مردم و نقش آفرینی آنها بوده، ما دیدیم روز گذشته در پایتخت مردم چگونه پرشور در این راهپیمایی حضور یافتند. در تصاویر تلویزیونی هم دیدیم که مردم در سراسر کشومان چقدر با صلابت در این راهپیمایی حاضر شدند. مردم نشان دادند که پای آرمان ها انقلاب خود ایستاده‌اند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به جلوگیری اتحادیه ارپا از کمک به مردم زلزله زده سوریه عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم اتحادیه اروپا از امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان سوریه جلوگیری می‌کند. اینهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، از کمک‌ها امتناع کردند و مردم مسلمان سوریه در زیر آوارها مانده‌اند. در این جریان هم این مردم عراق و مردم قهرمان ایران بودند ،که کمک‌های خود را به این کشور سرازیر کردند. یاد و نام همه شهدای عزیز به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را گرامی میداریم و روح بلندشان درود می‌فرستیم. به عنوان یک بسیجی می‌گویم سردار سلیمانی عزیز ما پیرو راه شما و ولایت هستیم و اجازه نخواهیم داد، تا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به اهداف خودش در منطقه برسد. جان ما فدای نظام، اسلام و رهبری خواهد شد.

اسبقیان همچنین در خصوص ورزش جانبازان و معلولین و تیم‌های ملی گفت: همانطور که می‌دانید اردوی تیم‌های در رشته‌ها مختلف ورزش هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در حال انجام است. پاراوزنه برداران کشورمان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی خود پشت سر می‌گذارند. ما مسابقات یادواره حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت مرحوم سیامند رحمان با حضور نماینده IPC برگزار خواهد شد و برترین نفرات این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در پایان افزود: در سال آینده پارادوومیدانی کاران کشورمان در مسابقات فرانسه، بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در مسابقات جهانی امارات و سایر رشته ها در مسابقات مختلف حضور خواهند داشت. تمام تلاش همکارانم در فدراسیون جانبازان و معلولین این است که تیم‌های ملی بتوانند با قدرت تمام در مسابقات حاضر شوند. از همه مهمتر بازی های آسیایی که می‌خواهیم همه تیم‌های ملی با اقتدار در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. بعد از بازی‌های آسیایی هم آماده خواهیم شد تا در رقابت‌های پارالمپیک 2024 پاریس حضر داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول