اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سجادی: اروپایی‌ها نمی‌توانند من را از خدمت به مردم تحریم کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در داخل کشور خدمتگزار مردم ایران هستم و اروپایی‌ها نمی‌توانند از نوکری به مردم کشورم تحریمم کنند.

سجادی: اروپایی‌ها نمی‌توانند من را از خدمت به مردم تحریم کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی در حاشیه حضور در چهل و چهارمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جشن بزرگ را به همه مردم ایران تبریک عرض می کنم همانطور که گفتید امروز شاهد حضور آحاد ملت در راهپیمایی 22 بهمن ماه هستیم. در کنار مردم خانواده و جامعه ورزش توان خود را به کار گرفته است تا هرچه بهتر و پرشور تر نسبت به سالهای گذشته حضور پیدا کند و نقش خود در احیای انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نشان دهند. الحمدالله حضور پرشور و با نشاط بوده است و نشان دادند پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند امروز کاری کنید که نماد اتحاد ملی،وحدت ملی،نماد قدرت ایران و نماد عزیت ایران باشیم.

وی افزود: من به عنوان خادم کوچک مردم در وزارت ورزش و عضو هیئت دولت از تمام مردم ایران تشکر می کنم و این روز را به همه آنها تبریک می گویم و از همه همکارانم در ادارات کل ورزش، نیروهای مسلح، ورزش دانشگاهی، ورزش دانش آموزی و به ویژه بسیج ورزش تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که در شرایط حساس کشورم به عنوان خادم ورزش و جوانان در کنار آنها خدمت می‌کنم. 

وی در خصوص تحریم اتحادیه اروپا علیه خود گفت: چند روز پیش بود که عده‌ای نشستند بریدند و دوختند و من را به عنوان وزیر ورزش ایران تحریم کردند. من را از چه چیزی تحریم کردند، در داخل کشور خدمتگزار مردم ایران هستم و اروپایی‌ها نمی توانند از نوکری به مردم کشورم تحریمم کنند. 

سجادی در پایان گفت: ما امروز برنامه ریزی کرده بودیم تا جوانان در این مراسم حضور داشته باشند و با توجه به آمار ارقامی که در دست داریم نشان می دهد که جوانان پای این انقلاب ایستاده‌اند و راه امام و شهدا را ادامه خواهند داد. ولایت مداری و پیروی از ولایت یکی از بزرگترین کارهایی است که جوانان می توانند آن را گسترش دهند. امیدوارم در این راه ثابت قدم بمانند و تا جایی که می توانند در این مسیر تلاش کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول