اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سخنران راهپیمایی سروآباد: دشمن بازهم در فتنه اخیر شکست خورد/پیشرفت منطقه از برکات نظام است

رئیس دادگستری سروآباد گفت: فتنه اخیر دشمنان بعد از راهپیمایی 13 آبان امسال خاموش شد و شکست دیگری در کارنامه دشمنان به ثبت رسید.

سخنران راهپیمایی سروآباد: دشمن بازهم در فتنه اخیر شکست خورد/پیشرفت منطقه از برکات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز همزمان باسراسر کشور از ساعت 10 صبح در شهرستان سروآباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستانی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با تجمع در میدان شاه عبدالعظیم و حرکت به سوی خیابان معلم و میدان شهید مرادی در دبیرستان دخترانه شهید سمیه گردهم آمدند و ضمن اعلام نفرت و انزجار از استکبار جهانی حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.

رئیس دادگستری شهرستان سروآباد به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال با تبریک 44 مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان اصلا تصور نمی کردند که امروز ملت ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

حجت‌الاسلام فرهاد عاصمی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان با ایجاد آشوب و توطئه و فتنه سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند اما در این مدت 44 سال با حضور مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی شکست خوردند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عملیات پنجه عقاب را طراحی کردند که در صحرای طبس به اراده خداوند متعال گرفتار طوفان شن شدند و شکست خوردند بعد از آن 80 کشور جهان عراق را تجهیز کردند و صدام حسین را علیه ملت ایران تحریک کردند و 8 سال جنگ نابرابر را علیه این انقلاب تحمیل کردند و بازهم شکست خوردند.

وی تصریح کرد: بعد از آن، فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی را طراحی و برنامه‌ریزی کردند از جمله فتنه 88، فتنه تیر 78، ایجاد داعش در سال 92، فتنه 96، فتنه 98 و بالاخره فتنه امسال را با شعار زن، زندگی، آزادی طراحی و برنامه‌ریزی کردند اما همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها به یاری خداوند متعال و حضور مردم با بصیرت، مردم آگاه و انقلابی شکست خورد.

رئیس دادگستری شهرستان سروآباد خاطرنشان کرد: این ملت این انقلاب و این نظام در طول44 سال زیر فشار و زیر تحریم تسلیم نشد و روز به روز پیشرفت و ترقی کرد و در برابر دشمنان شکست نخورد و آن هم به برکت خون پاک شهدا و استقامت و دلاوری این مردم با بصیرت و آگاه است.

عاصمی افزود: فتنه دشمنان بعد از راهپیمایی 13 آبان امسال خاموش شد و شکست دیگری در کارنامه دشمنان به ثبت رسید و برای ملت ایران یکبار دیگر ثابت شد که دشمنان از هر نقشه و توطئه‌ای برای ضربه زدن به این نظام و این انقلاب کوتاهی و دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به یاوه گویی‌های پسر شاه ستمکار گفت: مگر این ملت خیانت و فتنه پدر و پدر بزرگ و اجداد تو را در حق این کشور فراموش کرده‌اند که بسیاری از قسمت‌های این مرز و بوم را بخشیدید الان می‌خواهید ملت ایران این خیانت‌ها را فراموش کنند.

وی ادامه داد: در زمان رژیم شاه ملعون و ستمکار استان کردستان از داشتن پزشکان و معلمان و مسوولان محروم بودند ولی امروز می‌بینیم در همین روستای ناو که آخرین روستای شهرستان سروآباد و در منطقه صعب‌العبور اورامان واقع شده است چندین نفر متخصص و پزشک و استاد دانشگاه و باسواد وجود دارد که این نشان‌دهنده برکت این نظام است.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول