اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استاندار قزوین: دشمنان از ایستادگی «ایران اسلامی» درس بگیرند/ «ملت» اصلی ترین حامی انقلاب اسلامی است

استاندار قزوین با بیان اینکه امروز میلیون ها نفر در نقاط مختلف کشور در دمای زیر صفر درجه با انواع مشکلات در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند، گفت: به دشمنان پیشنهاد می کنیم که از ایستادگی ملت ایران درس بگیرند.

استاندار قزوین: دشمنان از ایستادگی «ایران اسلامی» درس بگیرند/ «ملت» اصلی ترین حامی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جمع راهپیمایان قزوینی، حضور چشمگیر مردم در میادین و صحنه های مختلف همچون 13 آبان و 22 بهمن امسال و همراهی نکردن آنان با اغتشاشات اخیر را بیانگر آگاهی و هوشیاری ملت دانست و اظهار کرد: حضور مردم در صحنه ها و میادین مختلف نشانه همراهی ملت با جمهوری اسلامی و بصیرت آنان می باشد و نتیجه تبیینی دیگری از وقایع اخیر برای خیرخواهان و دوستداران و همراهان نظام و حتی بدخواهانان و دشمنان ملت است.

وی افزود: بصیرت و بینش و هوشیاری ملت ایران نتیجه تبیین رخدادهای اخیر برای دشمنان است که همه برگه های برنده و توان خود را به کار گرفتند و با اقدامات گوناگون، ملت ایران را با سلایق مختلف و همگرایی یکدیگر، در کنار هم نشاندند.

استاندار قزوین ادامه داد: همه سرویس های اطلاعاتی که جنگ شناختی را علیه ایران طراحی کردند نهایتا به این نتیجه رسیدند که یک عنصر خوشگذران و بی تجربه و مفلوک را محور مبارزاتی خود قرار دهند؛ این در حالی است که ملت ایران پدر و پدربزرگ این عنصر مفلوک را که به مراتب باتجربه تر و مسلط تر بودند را به زباله دان تاریخ انداخته است.

اعلایی ملت ایران را همان ملت سال 57 و مقاوم در برابر جنگ تمام قدرتهای دنیا دانست و اضافه کرد: ملت ایران همان ملت مراسم تشییع شهید سلیمانی و فریادزننده نه بزرگ به دعوت های پرهزینه دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز میلیون ها نفر در نقاط مختلف کشور در دمای زیر صفر درجه و با انواع مشکلات در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و به دشمنان پیشنهاد می شود از ایستادگی ملت ایران درس بگیرند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مسئولان استان قزوین با همگرایی، مودت و وحدت برای ارائه خدمت بهتر به مردم، توضیح داد: با سفر رییس جمهور به استان قزوین، تصمیمات و بودجه های خوبی برای استان به تصویب رسید و در مقایسه با اعتبارات 10 سال گذشته، اعتبارات ارزشمندی تخصیص یافت.

عمده ترین مشکل استان زیرساخت های بهداشتی و درمانی است

استاندار قزوین عمده ترین مشکلات استان را زیرساخت های درمانی و بهداشتی برشمرد و گفت: بر این اساس اختصاص 1000 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان 700 تختخوابی استان، نوید بخش قرار گرفتن پروژه های درمانی و بهداشتی در مسیر پیشرفت است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین پروژه آبرسانی سد طالقان به آبیک با نگاه ویژه رئیس جمهور تکمیل و به بهره برداری رسید، آبرسانی به 96 روستای داری تنش آبی استان در قالب 5 مجتمع تصویب شد، انتقال آب از شرق قزوین و ایجاد بازار آب و مدیریت دشت قزوین نهایی شده و ساخت و ساز در بافت تاریخی قزوین با افزایش تراکم در دستور کار قرار گرفته است.

اعلایی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور بودجه طرح احیای دولتخانه صفوی تصویب و بودجه اختصاص یافت، فرودگاه کشاورزی به فرودگاه باری و مسافری تبدیل شد، بودجه برای 700 کیلومتر از آسفالت راه های فاقد آسفالت به تصویب رسید و اراضی کشاورزی سنددار شدند و اراضی باغستان قزوین هم سنددار می شوند.

وی با اشاره به مشکل حل اراضی آستان قدس شهر زیاران برای ساخت وساز با همکاری مسئولان قضایی وشورای تامین استان و نهایی شدن شهر جدید مهرگان و احداث شهرک انرژی در شال تصریح کرد: تصمیمات کمیسیون ماده 5 شهرها و روستاها و شفاف سازی و فسادستیزی در این زمینه، راهاندازی کمپ ماده 16 و درمان حدود 300 نفر از معتادین و رتبه نخست استان در طرح مسکن ملی از دیگر اقداماتی بوده که توسط مسئولان پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

این مسئول افزود: بخشی از مشکل تعاونی های مسکن که سالها بلاتکلیف مانده بود، پیگیری و حل شده و مابقی هم باید تعیین تکلیف شوند.

استاندار قزوین در پایان گفت: در خصوص حذف دلالان و سودجویان مبنی بر واگذاری زمینهای شهرکهای صنعتی سال گذشته دستور لازم صادر و تاکنون 169 هکتار از اراضی که قصد واگذاری داشتند، فسخ شده است.

گفتنی است در پایان راهپیمایی، قطعنامه مراسم یوم الله 22 بهمن قرائت شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول