اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دشمنان با ایران قوی مشکل دارند

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان با ایران قوی مشکل دارند نه با نظام. ایران امروز با اقتداری که در حوزه‌های مختلف به دست آورده، مهمترین جایگاه را در دنیا به خود اختصاص داده است.

دشمنان با ایران قوی مشکل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، امیرحسینی بیاتی پیش از ظهر امروز در پایان بخش مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن مردم ساوه با بیان اینکه دشمنان با ایران قوی مشکل دارند نه با نظام گفت: ایران امروز با اقتداری که در حوزه‌های مختلف بدست آورده است مهمترین جایگاه را در دنیا به خود اختصاص داده و استکبار از هیچ فرصتی برای ضربه به این کشور کوتاه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها با ایران قبل از جمهوری اسلامی نیز وجود داشت، گفت: دشمنی نظام سلطه با این ملت از 250 سال قبل آغاز شد، طراحی ضعیف شدن ایران پس از شکل گیری تمدنی بعد از ورود اسلام صورت گرفت و با یک افول 250 ساله این عظمت توسط سلطه گران مورد هجمه قرار گرفت.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز دشمنی غرب با این کشور نیست، گفت: اگر در طی این سالها حضور ملت و مردم را نداشتیم قطعا همان دسیسه‌های 250 ساله‌ای که در گذشته بر سر ملت آوردند دوباره ادامه می‌دادند. 

بیاتی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران حائلی در برابر زیاده خواهی دشمنان و استکبار جهانی است، ادامه داد: امروز دشمن تلاش می‌کند با قراردادن مردم مقابل هم با استفاده از هجمه علیه حجاب و عفاف و معیشت و ..... جامعه را دچار دو دستگی یا چند دستگی کند لذا باید مراقب باشیم اسیر نقشه‌های شوم دشمن نشویم.

وی زنان ایرانی را عامل مهمی در پیشرفت کشور دانست و گفت: جامعه زنان ما در طول انقلاب اسلامی باعث دوام و ماندگاری هستند و با تولید نسل پاک و افتخار آفرینی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، اجتماعی و ..... پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

معاون سیاسی سپاه روح الله ادامه داد: اگر زنان ما نبودند شاید کشور ما در همان دوران دفاع مقدس پایدار نمیماند اما حمایت فکری و عاطفی شیر زنان جمهوری اسلامی از مردان روز به روز بر اقتدار و عظمت این کشور افزود.

قدردان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه عفو رهبر انقلاب در آستانه 22 بهمن ماه پیام مهمی برای همگان داشت،گفت: ما باید قدردان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم که علیرغم اتفاقات اخیر از اشتباه برخی افراد گذشت می‌کنند تا فرصت تازه‌ای برای تفکر در مورد اقدامات خود کنند.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه امروز ایران ما مقتدر و استوار است، اظهار کرد: امروز بررسی آمارهای بین المللی نشان می‌دهد ایران از کجا به کجا رسیده و علیرغم تحلیل‌های صورت گرفته در خصوص افول آمریکا و اسرائیل، این ایران است که قوی و مقتدار به پیش میرود. 

وی افزود:امروز کشور ما به جایگاهی رسیده است که بیش از 50 کشور دنیا خریدار  پهپادهای ما و محصولات دفاعی ما هستند و این ایران است که در آینده هندسه سیاسی جهان را تعیین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی که امروز در جامعه داریم اما دشمنان بدانند مردم از آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب کوتاه نخواهند آمد و با تداوم حمایت خود روز به روز باعث شکوفاتر شدن انقلاب خواهند شد.

گفتنی است در پایان راهپیمایی امروز در ساوه قطعنامه محکومیت اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و همچنین اقتدار روز افزود کشور قرائت  شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول