اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نیکزاد: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی بایستد / رسیدن به تمدن نوین اسلامی تنها راه نجات

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مبانی انقلاب اسلامی برگفته از دین مبین اسلامی و مسیر انسانیت است و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ملت ایران و آرمان های انقلاب اسلامی بایستد.

نیکزاد: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی بایستد / رسیدن به تمدن نوین اسلامی تنها راه نجات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی نیکزاد نایب مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ارومیه اظهار داشت: سلام و درود می‌فرستیم به مردم ایران زمین، بخصوص مردم شهید پرور ارومیه که در میدان حضور پیدا کردند تا از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند. 

وی ادامه داد: ایام الله نشانه های آیات قرآنی هستند که مسیر حق را برای مردم نشان می‌دهند و امروز مردم فهیم انقلاب اسلامی با شناخت مسیر حق و باطل در میدان حضور پیدا کردند.

نیکزاد با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه در صحنه هستند بیان کرد: ملت ایران، بهترین ملت جهان هستند و امروز ملت ایران در مسیر احیای اسلام ناب محمدی در جهان حرکت می کند.

وی ادامه داد: اگر میخواهیم انقلاب اسلامی را درست بشناسیم، اولین مرحله این است که مردم نسبت به وضعیت گذشته ایران شناخت کاملی داشته باشند اما متاسفانه ما مسئولین نتوانسته ایم وضعیت رژیم گذشته را به درستی به مردم معرفی و تبیین کنیم.

نیکزاد اظهارداشت: در رژیم سابق بسیاری از مناطق آب، برق و گاز و حداقل ترین امکانات رفاهی را نداشتند امروز در سایه انقلاب اسلامی روستا ها و نقاط دور افتاده ایران اسلامی امروز از امکانات رفاهی، آب، برق و گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه شاه پول ملت ایران را به غارت برد، گفت: این سوال را باید پرسید که این نیم پهلوی های که در خارج زندگی می کنند و خوشگذرانی می کنند پول این خوشگذرانی ها را از کجا پیدا کردند؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی در سایه دانشمندان هم چون شهید شهریاری و فخری زاده ها نشان از این است که استراتژی نظامی انقلاب اسلامی ریشه در مسائل عمیق جهان قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل انقلاب اسلامی بایستد گفت: مبانی انقلاب اسلامی برگفته از دین مبین اسلامی و مسیر انسانیت است و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ملت ایران و آرمان های انقلاب اسلامی بایستد.

وی افزود: تنها راه نجات رسیدن به تمدن نوین اسلامی است؛ شعار ها و آرمان های انقلاب اسلامی باید حفظ شود. خدا خواهی، عشق به خدمت، عدالت خواهی، ساده زیستی مسئولان، پاکدستی، روحیه نفوذناپذیری نمونه های از شعارهای انقلاب اسلامی است، به خوبی دیدیم که اگر مسئولی با این آرمان ها فاصله گرفتند مردم آنها را از قطار انقلاب اسلامی بیرون انداختند، مردم به شعار های انقلاب و امامین انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی در تشریح اقدامات انجام گرفته توسط دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: در دهه نود به دلیل تحریم ها و سومدیریت ها دچار عقب ماندگی های اقتصادی شدیم؛ در دولت و مجلس شورای اسلامی دنبال اصلاح این موضوعات هستیم. دولت اقدامات خوبی را در حوزه اقتصادی انجام داده  و روزنه های امید در مردم ایجاد شد و کشور در مسیر تقویت و حل مشکلات اقتصادی حرکت می کند.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول