اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر سیاری: انقلاب ریشه در دل مردم دارد/ مردم امروز نشان دادند انقلابشان آسیب‌پذیر نیست

معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت ایران امروز به خیابان آمدند تا نشان دهند که انقلاب آسیب‌پذیر نیست و این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و انقلابشان را دوست دارند.

امیر سیاری: انقلاب ریشه در دل مردم دارد/ مردم امروز نشان دادند انقلابشان آسیب‌پذیر نیست

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر و با تراکم بیشتری است و علتش این است که راهپیمایی امسال با آگاهی بیشتری صورت می‌گیرد.

وی افزود: نسل جدید با شرایط کشور آشنا است و رصد کردن و دشمن‌شناسی نسل جوان بالا رفته و نسبت به ترفندهایی که برای آسیب‌زدن به انقلاب توسط دشمنان اجرا می‌ شود، آشنایی بیشتری پیدا کردند. مردم امروز به خیابان آمدند تا نشان دهند که انقلاب آسیب‌پذیر نیست و این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و مردم انقلابشان را دوست دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: ما نسلی هستیم که انقلاب کردیم و جنگ تحمیلی را هم پشت سر گذاشتیم. وقتی که انسان یادش می‌آید چه جوان‌هایی در این مملکت برای دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان جنگیدند و خون دادند تا کشورمان امروز این طور باشد، اشک در چشم های انسان حلقه می‌زند.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: واقعا امروز جای شهدا در کشور ما خالی است و مسئولیت ما زیاد است و جوانان باید بدانند که امروز آن‌ها باید این کشور را نگه دارند و باید پایشان را جای پای شهدایی بگذارند که در برابر دشمنان سینه سپر کردند. نسل جدید یادش نمی‌آید که ما چه کشیدیم تا انقلاب و این کشور به اینجا رسید و الان نوبت شماهاست و این امید ما را بیشتر می‌کند که می‌بینیم نسل جدید با افتخار و سربلندی و اعتماد به نفس در عرصه هستند.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول