اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهمن تماشایی در خراسان رضوی با اتحاد شیعه و سنی/ راهپیمایی 22 بهمن در همسایگی امام رضا(ع)

در چهل و چهارمین بهار انقلاب ، میلیون‌ها زن و مرد از جنوبی ترین نقطه خراسان رضوی تا شمالی ترین نقطه آن، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر دادند.

بهمن تماشایی در خراسان رضوی با اتحاد شیعه و سنی/ راهپیمایی 22 بهمن در همسایگی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با سراسر کشور شهرهای مختلف استان خراسان رضوی شاهد حضور پرشکوه و معنادار مردم در خیابان‌ها برای برپایی جشن ۴۴سالگی انقلاب بود.

تجدید میثاق مردم نیشابور در جشن ۴۴سالگی انقلاب

مردم  ولایتمدار نیشابور در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمده‌اند تا بار دیگر با رهبری و شهدا تجدید میثاق کنند. 

 پیر و جوان دهه‌هشتادی‌ها و ده‌نودی‌ها در کنار یکدیگر ایستادند تا بگویند همانطور که سردار دلها گفت؛ ما ملت امام حسینیم.

امروز مردم نیشابور با حضور چشمگیر خانوادگی با پرچم‌های خوشرنگ کشورمان در راهپیمایی ۲۲بهمن آمدند تا نشان دهند  زیر پرچم انقلاب ایستاده‌ایم و میراث‌دار تمام شهدا، از کربلا تا امروز هستیم.

 

امروز از مسجدصاحب‌الزمان تا مسجدجامع نیشابور نوای «یا حسین» و« الله اکبر »به گوش می رسد.

اجتماع استکبارستیزی مردم شیعه و سنی تربت جام 

مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار شهرستان تربت جام، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز هم صدایی ملت غیور ایران اسلامی و شکست ظلم و طاغوت در این اجتماع استکبار ستیزی شرکت کرده و حماسه وحدت آفرینِ دیگری را به خلق کردند.

مردم و مسئولان این خطه وحدت، اتحاد و همدلی با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته هایی مزین به فرمایشات گهربار امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین تمثال شهدا و حاج قاسم با مشت های گره کرده و یک دل و همصدا با شعارهایی همچون «الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» ، « 22 بهمن ماه یوم الله است» ، «هیهات من الذله» ، «دست خدا برسرماست، خامنه ای رهبر ماست» ، « مرگ برآل سعود» ، « مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ برآمریکا» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

حضور پرشور مردم شهر طرقبه شاندیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

مردم شهید پرور طرقبه شاندیز از ساعات ابتدایی صبح در صف های راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان، کسبه و بازاری، دانشجو و کارمند دانش آموز و طلبه آمده‌اند تا به استکبار جهانی بگویند به ۴۴ سال انقلاب اسلامی خود افتخار می کنند و همواره پشتیبان نظام هستند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول