اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دگر اتحاد و انسجام ملی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان و جهانیان نشان دهند.

دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دگر اتحاد و انسجام ملی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان و جهانیان نشان دهند.

متن بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است

بسمه‌تعالی

«راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن مظهر اقتدار ملی است»
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یادآور حماسه پرشکوه و بی‌نظیر ملتی است که با هدایت رهبری فرزانه، رژیم استبدادی ستمشاهی و قدرت‌های استکباری حامی آن را شکست داد. نقش شهدا و ایثارگران معظم انقلاب اسلامی در این پیروزی بر کسی پوشیده نیست و شهدای انقلاب اسلامی به‌یقین پرچم‌داران مبارزه علیه ظلم و طاغوت هستند. این روز بزرگ یادآور حماسه‌ای جاوید و خیزش مردمی آزاده برای رهایی از بند استکبار در قرن حاضر است که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) به ارمغان آورد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تمامی حماسه‌سازان و فجر آفرینان، از ملت بزرگ و انقلابی و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران که همیشه و در تمامی عرصه‌های انقلابی و اجتماعی حضوری فعال، پرثمر و باشکوه داشته‌اند دعوت می‌نماید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دگر اتحاد و انسجام ملی و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان و جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول