اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، عزت و اقتدار خود را نمایش دهند

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد: 44 سال است که پرچم اسلام در دستان ملت مجاهد ایران، همچنان در اهتزار است و دشمنان نتوانسته‌اند در مسیر نیرومندی انقلاب اسلامی خللی ایجاد کنند، مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، عزت و اقتدار خود را نمایش دهند.

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه: مردم با حضور در راهپیمایی  ۲۲بهمن، عزت و اقتدار خود را نمایش دهند

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) با صدور بیانیه ای تاکید کرد: 44 سال است که پرچم اسلام در دستان ملت مجاهد و مومن ایران، همچنان در اهتزار است و دشمنان نتوانسته‌اند در مسیر اعتزاز و نیرومندی انقلاب اسلامی خللی ایجاد کنند. از مردم دعوت می کنیم بار دیگر با حضور آمیخته با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن ماه با حضور خود عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش بگذارند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

چهل و چهار سال پیش اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامی ایران در سپیده دم 22 بهمن ماه سال 1357 به رهبری امام خمینی(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را در هم شکست.

44 سال است که پرچم اسلام در دستان ملت مجاهد و مومن ایران، همچنان در اهتزار است و دشمنان نتوانسته‌اند در مسیر اعتزاز و نیرومندی انقلاب اسلامی خللی ایجاد کنند.  

اینک در آغاز پنجمین سال از گام دوم انقلاب در حالی به استقبال سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌رویم که جبهه‌ی تاریک استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار همچنان در سر خود رویای برانداختن انقلاب اسلامی کشورمان را می‌پروراند.

این در حالی‌ست که ایران عزیزمان به همت جوانان غیور و پرتلاش خود توانسته از زیر بار سنگین‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌های تاریخ سربرآورده و در میدان‌های بین المللی به رقابت و عرض اندام بپردازد.

انقلاب حسینی ما درحالی آخرین پیچ‌های پرشیب و مهیب و نفس‌گیرش را پشت سر می‌گذارد که تمام کفر و شرک برای برانداختن میهن عزیزمان هم‌قسم شده‌‌اند و از هیچ نامردی و خباثتی دریغ نمی‌کنند. 

از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حمایت از اقدامات شاه در سرکوب مردم، تحکیم پایه‌های حکومت استبدادی شاه، تحریک صدام برای حمله به ایران گرفته تا اعمال تحریم‌های ظالمانه، شکل‌دهی و حمایت از فتنۀ ۸۸، ترور دانشمندان هسته‌ای، به شهادت رساندن ناجوانمردانه‌ی سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و به راه انداختن فتنۀ پوشالی به نام آزادی، تنها گوشه‌ای از صدها جنایات آمریکا و نوکران آن علیه مردم‌‌ ایران است؛ که به فرمودۀ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان از خطای محاسباتی آنها در قبال ایران دارد و هربار به شکلی دیگر در حال تکرار است. 

در این فتنه‌ها، که نزدیک‌ترین آن فتنۀ اخیر به بهانۀ آزادی است، ما شاهد یک جنگ تمام عیار روانی-رسانه‌ای از سمت دشمن بودیم. حتی سران برخی کشورها علناً در مسائل داخلی ما دخالت کرده و از آشوبگری‌ها حمایت می‌کردند و در رسانه‎‌ها مخاطبان را تشویق به بهم ریختن فضای کشور و آتش زدن می‌کردند؛ ولی باز همین مردم در کنار کشورشان ایستاده و نشان دادند با یکدیگر متحد هستند و علی رغم وضعیت نه‌چندان مطلوب اقتصادی و مطالباتی به حق، با بصیرت خود بهانه به دست دشمن نداده و با آنها همراه نشدند. 

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، استقلال در تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، رساندن ایران به عزّت و کرامت و ارتقاء جایگاه آن در جهان، صدور شعارهای انقلاب و الهام‌بخشی به حق‌طلبان عالم، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، توان ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه‌طلبان جهانی و حرکت در مرزهای علم، گوشه‌ای از دستاوردهای فراوان و بی‌سابقه‌ای است که انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون به ارمغان آورد و همچنان این دستاوردسازی‌ها باقوت ادامه دارد. 

از دستاوردهایی که در این یک سال دولت سیزدهم به ارمغان آورد، می‌توان به پیشرفت علمی- صنعتی در حوزه‌هایی مانند ساخت تلسکوپ و میکروسکوپ، توربین‌های بادی، بومی‌سازی ساخت جت و هواپیما، احیای انواع واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها در شهرهای مختلف، راه‌اندازی نیروگاه‌های برق، پروژه‌های آبرسانی و نفتی و گازی در کشور اشاره کرد.

همچنین در مورد دستاوردهای کلان می‌توان به حذف امضاهای طلایی، حذف شجاعانۀ ارز 4200 و تلاش بر جبران پیامدهای آن، آزادسازی 90% از سواحل از تصرف‌های غیرقانونی، شفاف‌سازی صورت‌های مالی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی، افزایش 13درصدی تولید خودرو در 9 ماهۀ اول سال، مثبت شدن رشد اقتصادی پس از رکود 10 ساله و رسیدن به رشد 4%، کاهش تورم از 60% در سال گذشته به 40% (که البته هنوز هم رضایت‌بخش نیست)، رکورد بیشترین صادرات غیرنفتی تاریخ ایران به میزان 48 میلیارد دلار، افزایش 20درصدی صادرات محصولات صنعتی نسبت به سال گذشته، رشد 48درصدی صادرات به کشورهای همسایه، و... اشاره کرد. باید توجه داشت این پیشرفت‌ها بدون شرطی کردن اقتصاد به خارج از کشور و در عین ارتباط با کشورهای پرظرفیت دیگر حاصل شده است. 

در کنار این پیشرفت‌ها و دستاوردها، امروزه مردم عزیزمان از جهت معیشتی وضعیت رضایت‌بخشی نداشته و تحت فشار هستند. این شرایط شایستۀ چنین مردمی که همواره در سختی‌ها و آسانی‌ها در کنار کشورشان ایستاده‌اند، نیست. لذا ضمن قدردانی از زحمات دولت سیزدهم تا به الان، خواستار آنیم که دولت در اقدامات خود سرعت بخشد و جز آرمان‌های انقلاب و رعایت حال مردم به چیز دیگری نیندیشد.

ما دانشجویان انقلابی این مرز و بوم بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و دوری از هرگونه اقدام و عمل تفرقه‌افکنانه و فتنه‌گرایانه جریان‌های داخلی و خارجی تأکید می‌کنیم.

همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی اعم از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای سلامت، شهدای مدافع امنیت و...، با ارزش‌های ناب اسلامی و آرمان‌های والای امامین انقلاب، تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می‌داریم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده‌ایم. 

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) از مردم غیور و فهیم میهن عزیزمان، تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان انقلاب اسلامی فارغ از هر جناح‌بندی، دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور آمیخته با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن ماه با حضور خود عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدای والا مقام  و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید بیعت نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول