اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فرماندار اراک: مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب جدا نمی‌کند

فرماندار اراک شرکت گسترده و حضور موثر مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان دهنده وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران دانست و گفت: مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی‌ها هیچگاه باعث نخواهد شد مردم دست از انقلاب خود بکشند.

فرماندار اراک: مشکلات اقتصادی مردم را از انقلاب جدا نمی‌کند

امیر هادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به فضاسازی رسانه‌های معاند انقلاب اسلامی برای به حاشیه بردن راهپیمایی و کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه اظهار کرد: امروز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ثابت کردند این فضاسازی‌ها  مانع از حضور معنادار آنان در صحنه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهند هرگاه فضاسازی‌ها علیه ملت بیشتر شود، مردم برای پاسخ کوبنده به دشمنان، حضوری پرشورتر دارند.

فرماندار اراک شرکت گسترده و حضور موثر مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان دهنده وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران دانست و افزود: مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی‌ها هیچگاه باعث نخواهد شد مردم دست از انقلاب خود بکشند.

هادی بیان کرد: مسیر پیشرفت انقلاب مسیر پرشتابی است و هیچ توطئه و فتنه‌ای باعث نخواهد شد در حرکت قطار انقلاب خللی ایجاد شود.

وی گفت: مردم همیشه مسوولان را شرمنده و وفاداری خود به نظام و انقلاب را با حضور به موقع و دشمن شکن خود در صحنه ثابت کرده‌اند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول