اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی تجدید بیعت مردم با انقلاب است

استاندار مرکزی گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز تجدید بیعت مردم با انقلاب بود و وظیفه مسوولان را سنگین‌تر از قبل کرد.

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی  تجدید بیعت مردم با انقلاب است

فرزاد مخلص‌الائمه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک راهپیمایی 22 بهمن را بیعتی مجدد ملت با آرمان‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امرز تجدید بیعت مردم با انقلاب بود و وظیفه مسوولان را سنگین‌تر از قبل کرد.

وی تصریح کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و باید شاکر خداوند بود که مردم با بصیرت با درک این شرایط حساس حضوری پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی دارند.

استاندار مرکزی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای القای یاس و ناامیدی به مردم و القای ناکارآمدی نظام در حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات مردم گفت: در چند ماه گذشته دشمنان از این طریق به دنبال به زانو درآوردن انقلاب بودند و با به انحراف کشاندن مردم بویژه جوانان از طریق فضای مجازی و به دنبال ایجاد ذهنیت مثبت در خصوص نظام ستمشاهی طاغوتی تلاش داشتند به اهداف خود دست پیدا کنند، اما هوشیاری مردم باردیگر نقشه آنان را شکست داد. 

مخلص‌الائمه اظهار کرد:  تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب در بین نسل جوان و بیان پیشرفت های علمی، اقتدار نظامی و دفاعی، امنیت کشور که از برکت انقلاب است باید به درستی به همگان بازگو شود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول