اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد به اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: طی تماس معاون اجرایی رییس جمهور و در ادامه اعتبارات سفر رییس جمهور، ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای استان مصوب شد که میتواند مسیر توسعه و پیشرفت استان سریع تر رقم بخورد.

تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد به اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در جمع مردم فاروج اظهارکرد: در ادامه اعتبارات سفر رییس جمهور، ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای استان مصوب شد که می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان سریع تر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: امیدواریم با همدلی مردم و تمام اجزای حاکمیت استان بتوانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان کمک کنیم.

استاندار خراسان شمالی به موضوع عفو رهبری به فرزندانی که در اغتشاشات اخیر شرکت داشتند اشاره کرد و افزود: این عفو نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری و رأفت مقام معظم رهبری به فرزندان این نظام است لذا دیگر تحریم‌ها نمی تواند نگاه مردم به این عظمت نظام را تغییر دهد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با انسجام و وحدت و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ناامیدی مطلق را به دشمنان منتقل می کنند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول