اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برنامه‌های ویژه کودکان در راهپیمایی 22 بهمن/ تماشاخانه‌های سیار کانون در سراسر کشور

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باتماشاخانه‌های سیار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا می کند.

برنامه‌های ویژه کودکان در راهپیمایی 22 بهمن/ تماشاخانه‌های سیار کانون در سراسر کشور

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، به برگزاری غرفه‌های کودک و نوجوان اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: در سراسر کشور و حتی روستاها، تماشاخانه‌های سیار و هنرمندان در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند و در مراکزی که تعیین شده است، مستقر می‌شوند و برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می‌کنند.

 

علامتی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه های نمایشی، تئاتر خیابانی، گروه سرود، سرگرمی، بازی تا اهدای کتاب اجرا می شود، گفت: کتاب‌هایی که اهدا می‌شود متناسب با تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند و به زبان کودک و نوجوان نوشته شده است و تقریبا چیزی حدود یک میلیون جلد کتاب را اهدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در کل کشور 600 غرفه داریم و حتی در روستاها تریلی سیار می‌فرستیم، افزود: در تهران به صورت ویژه از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، 6 تریلی سیار پیش‌بینی کردیم که بچه‌ها می‌توانند استفاده کنند و همچنین پویشی را برگزار می‌کنیم که بچه‌ها دست سازه خود را متناسب با نگاه خودشان به جمهوری اسلامی، خصوصا پرچم ایران آماده می‌کنند و یا نقاشی می‌کشند و جایزه می‌گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول